« Back to the Nordmenn på SpaceHey Forum

Introdukjsonstråd [pinned]

Posted by Didrick

posted
updated

Forum: Nordmenn på SpaceHey Group

Tenkte jeg skulle få litt fart på denne gruppen ved å opprette en introduksjonstråd der vi kan bli bedre kjent med hverandre. Så jeg fyrer løs først:


Navn: Didrick Namtvedt
Alder: 40
Kjønn: Han/ham
By: Bergen (byen i mitt hjerte!)
Yrke: Arbeidsledig men ser hele tiden etter jobbmuligheter
Hobby(er): musikk, internett, turer, trening, kinoturer (når corona-tiltakene tillater det) og samvær med familien
Favorittband/artist: Keiino, Steps, Robyn, Agnes, Lady Gaga, Ava Max og stort sett feel-good EDM/Club/House/Pop
Favorittfilm(er) Jurassic Park/World-franchisen, Independence Day, The Little Mermaid, Beauty And The Beast (animert versjon fra 1991 og live-action remake fra 2017), Vaiana (Moana utenfor Europa) og Encanto. Se forøvrig Letterboxd-profilen min her for flere favoritter og følg meg gjerne! :)
Hva gjør du om fem år: Forhåpentligvis har jeg fått meg jobb og kjæreste/samboer og kanskje hund også
Hvordan fant du SpaceHey: Jeg var på en liknende MySpace-klone som heter FriendProject som jeg ble medlem av i 2018 men etter at aktiviteten der blant medlemmer dabbet av, fikk jeg nyss om SpaceHey som fikk skryt for stadig kontinuerlig oppdatering og stor pågang av nye medlemmer og det gjorde meg nyskjerrig nok til å sjekke det ut. Og med enda mer likt fargetema som gamle MySpace og nær identisk logo, gjorde det til slutt at jeg registrerte meg her også, og har elsket det siden! :)
Er du på andre sosiale medier: Ja, er på Facebook, TwitterCrabber (Twitter-klone som gir deg et fem minutters vindu til å redigere dine såkalte molts, den sidens ekvivalent til tweets) og Instagram i tillegg til nevnte FriendProject.
Er du team hund eller team katt: team hund all the way!
Vinter, vår, sommer eller høst: Vår og sommer uten tvil

Kopier gjerne spørsmålene og fyll ut hvis dere vil, er spent på å se hva dere svarer! :)


Report Topic

2 Replies

Sort Replies:

Reply by ☆herman☆

posted

Jæsklig kult å se SpaceHey i norge og greier <333


Report Reply

Reply by Didrick

posted

Ja, drømmen min er å få flere nordmenn til å lage seg en konto her, vet det var en god del nordmenn på MySpace under storhetstiden til det nettstedet, bl.a. mange norske artister og band. Tror andre nordmenn ville likt seg her på SpaceHey når de ser hvor likt det er gamle MySpace og ikke minst aktiviteten det er på folk generelt her inne.


Report Reply