« Back to the ♱ LANA DEL REY ♱ Forum

fav album

hey guys, im a huge fan of lana. whats yall fav album of her


Report Topic

122 Replies

Sort Replies:

Reply by Suicide Blonde

posted

omg it's sooo difficoult to answer. But I think it's BTD. If her unrealased songs were an album I would choose that.  


Report Reply

Reply by thebreathtakingblue

posted

omg, i loveee btd to. Its my second fav album of her. Have you ever lisened the demos, they are amazing, like i live for the national athem demo


Report Reply

Reply by O Alentejano

posted

BTD, no question. Tho UV is pretty fucking great.


Report Reply

Reply by katie

posted

thats so difficult but i would group them into a rating of ties


1. honeymoon, born to die, and unltraviolence

2. lust for life

3. chemtrails and blue banisters

4.norman rockwell


Report Reply

Reply by ny

posted

this is so hard omg.. but i would really say ultraviolence is and has always been my #1


Report Reply

Reply by bella

posted

lust for life, 4 sure


Report Reply

Reply by urwa ˚ ༘♡ ⋆。 ˚

posted

probably lust for life or nfr


Report Reply

Reply by 𝓓🕸!

posted

ultraviolence is soo good but i also really like norman rockwell


Report Reply

Reply by Bobby

posted

her best album is definitely chemtrails over the country club 


Report Reply

Reply by lov3ist

posted

ULTRAVIOLENCE 


Report Reply

Reply by Liv

posted

Probably either honeymoon or ultraviolence 


Report Reply

Reply by kmbrly.ie

posted

1. NFR - fave to listen to on any occasion Bartender is my fave tho!

2. BTD Paradise edition - I LOVE Blue Jeans I feel like its mad underrated. Million Dollar man always gets me in my feelings
3. Honeymoon - I feel like this is an unpopular opinion but Art Deco, Salvatore, Religion and 24 have always been personal faves 


Report Reply

Reply by Ruby

posted

ULTRAVIOLENCE


Report Reply

Reply by idish

posted

ooo i think my fave album is ultraviolence!


Report Reply

Reply by sprogz

posted

hey, all time favourite is Ultraviolence but Blue Banisters is a very close second 


Report Reply

Reply by 𝚑𝚊𝚗𝚗𝚊𝚑♡

posted

born to die!! i have it on vinyl 🤎


Report Reply

Reply by maddie <3

posted

born to die & nfr 


Report Reply

Reply by paul

posted

def Ultraviolence !!!


Report Reply

Reply by RidiculousNicholas

posted

been a fan since 2013, it used to be Ultraviolence but recently has changed to NFR with Ultraviolence being a close second


Report Reply

Reply by brooklynbby

posted

ultraviolence and born to die!


Report Reply

Reply by urascteii

posted

Nfr and Btd are probably the best when it comes to quality but Uv has a special place in my heart .

♡♡♡


Report Reply

Reply by madi <3

posted

fav album is by far nfr :]


Report Reply

Reply by naomi :3

posted

btd probs… 


Report Reply

Reply by sidsid03

posted

I think it's a tie between NFR and Ultraviolence for me. I lean a bit more Ultraviolence though.


Report Reply

Reply by Corina ★

posted

ultraviolence


Report Reply

Reply by anjie

posted

lfl nfr or ultraviolence theyre all good i cant choose


Report Reply

Reply by anjie

posted

lfl nfr or ultraviolence theyre all good i cant choose


Report Reply

Reply by monteiroo

posted

probably nfr i love the songs 


Report Reply

Reply by Ariel

posted

Born To Die!!


Report Reply

Reply by salvatore

posted

Honeymoon for the win xoxo



Report Reply

Reply by emopossum

posted

i absolutely love them all and keep going to each off them in specific time periods yk ? i’m really into chemtrails rn since it’s beginning of spring and i feel it matches (also i love the album) but i do have favs and i think it might be NFR and Ultraviolence !! then i would put blue banisters and chemtrails <3


Report Reply

Reply by earth2mikey

posted

definetly born to die and lust for life!!


Report Reply

Reply by lilybopeep <3

posted

ultraviolence <3


Report Reply

Reply by Miss Victoria

posted

They’re all so good \_(• . •)_/

1. Ultraviolence, Paradise,
2. NFR, Honeymoon
4. Born To Die, LDRakaLG,
5. Sirens, Chemtrails, Blue Banisters
6. Lust For Life


Report Reply

Reply by 𝖒𝖚𝖘𝖙𝖆𝖋𝖆

posted

has gotta be Ultra Violence or Btd... defo cant pick between them tho


Report Reply

Reply by lyricᓚᘏᗢ

posted

probs btd or ultraviolence


Report Reply

Reply by alex <3

posted

it definitely has to be born to die- you can't go wrong with it.\



Report Reply

Reply by 𝚖𖦹𝚝𝚑

posted

born to die or uv is just close to my heart man


Report Reply

Reply by megan ♡

posted

nfr for sure ! album of the decade


Report Reply

Reply by daytona_m3th

posted

honeymoon<3 


the album is timeless and the old Hollywood vibe is unmatchable. 


Report Reply

Reply by browneyedgirlfriend666

posted

definitely ultraviolence


Report Reply

Reply by Patrona <3

posted

hmm I would say ultraviolence because it was my first ever album I listened from her


Report Reply

Reply by loralai

posted

btd and chemtrails


Report Reply

Reply by Baraka

posted

Ultraviolence is my all time favorite :)


Report Reply

Reply by her

posted

Reply by deeppiss

posted

tbh ultraviolence was my fave until she released nfr that s hit was insane


Report Reply

Reply by Victoria

posted

NFR!!!
Lana really put her heart & soul into that one and i still can not believe she didn't won that damn grammy


Report Reply

Reply by ella bellaaa

posted

Changes often, but i really love NFR as of late!!


Report Reply

Reply by leah

posted

Definitely Ultraviolence 


Report Reply

Reply by leah

posted

Definitely Ultraviolence 


Report Reply