« Fashion, Style, Shopping Forum

Hot Topic

Whats everyone's wierdest hot topic experience?


Report Topic

8 Replies

Sort Replies:

@emily 





That mustve been weird huh? Im a teen and i just got into my local HT cuz due to the Ekids making emo a trendy thing in my area they sprinkled some Emo esque things back in here and there but Spencers is on the same stretch of mall. Anyway the people at my HT are all relatively interesting sorta. Still kinda bland tho 


Report Reply

Reply by Hamilton Porter

posted

Hot topic is a presentation by the fashion, style and the shopping forum and the query is about the asking to others about this. The weirdest hot topic experience is a question that is asked with the https://assignmentmasters.org/powerpoint.html/ to make the conclusion with the great edge in this.


Report Reply

Reply by Derek M

posted

None.  Never been in a Hot Topic lol.  But I have ordered stuff on HotTopic . com and that was very pleasant haha


Report Reply

Reply by Scarlett<3

posted

Bro none omds I wish tho- hot topic doesn’t exist in England agh, honestly looks like they sell such cute things it’s such a shame. Especially coz they don’t do international shipping !


Report Reply

Reply by ★Sal★

posted

i miss old hot topic


Report Reply

Reply by applesauce

posted

ik that the tumblr post about the black parade being played and everyone in the store being silent for the beginning is often called out for being fake and bait, but it happened to me like 5 years ago. every time i try and tell someone about it they think i am repeating that post and dont believe me.
id say either that or walking by one and hearing the sword art online opening on the speakers. i know they play anime ops normally now but it still made me do a double take. i wonder if they ever played the mlp op or hetalia ed at the height of their popularity lol.


Report Reply

Reply by _xXMeganMutilationXx_

posted

nothing that strange has ever happened to me at hot topic. the mall around here (where ht is) is pretty tame.


Report Reply

Reply by annie

posted

hot topic has some crazy shit in there bro. one time my friend and i went in there and looked around and found a pikachu binder/sports bra and a choker necklace with a big charm on it that said "i love kpop" or some shit like that


Report Reply